شنبه, 6 مرداد 1403
Slogan
  • ساعت : ۱۴:۳۶
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ 
  • تعداد بازدید : 371
  • کد خبر : ۳۰۷۹۶
به میزبانی شیلات استان سیستان و بلوچستان:
برگزاری جلسه انتقال دانش، مهارت و یافته‌های تحقیقاتی قابل ترویج به بهره‌برداران
جلسه برنامه‌ریزی چگونگی انتقال دانش، مهارت و یافته‌های تحقیقاتی قابل ترویج به بهره‌برداران زیر بخش شیلات با حضور رییس و کارشناسان گروه تخصصی شیلات و آبزیان موسسه سهیل علی‌نژاد، حمید منصف و عطااله یگانه در چابهار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی؛ سهیل علی نژاد طی جلساتی با معاونت‌های صید و بنادر ماهیگیری و آبزی‌پروری اداره کل شیلات استان سیستان و بلوچستان و برنامه‌ریزی چگونگی انتقال دانش، بیان مشکلات بخش توسط صیادان و آبزی‌پروران، چگونگی برگزاری دوره‌های آموزشی و ترویجی منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی و نیز معرفی فعالیت‌های موسسه با تاکید بر تالار ترویج و شبکه دانش مطالبی را ارئه داد .

در ادامه جلسه‌ای در محل شبکه دامپزشکی چابهار با حضور رئیس شبکه، مسئول بهداشت و بیماری‌های آبزیان در خصوص دوره‌های آموزشی ایمنی زیستی آبزی‌پروری و افزایش کیفیت آبزیان صید شده از دریا و نیز زمان اجرای دوره‌ها با توجه به فعالیت‌های مرتبط در منطقه برگزار شد.

سهیل علی نژاد گفت: در پایان سفر تفاهم‌نامه‌هایی بین مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی بلوچستان و معاونت‌های صید و بنادر ماهیگیری و آبزی‌پروری اداره کل شیلات سیستان و بلوچستان در مورد همکاری‌های آموزشی و ترویجی منعقد گردید.

گفتنی است ؛ این جلسه با حضور معاون صید، مسئول پردیس آموزش چابهار، مدیران عامل اتحادیه تعاونی صیادی استان و چابهار، رئیس هیات مدیره اتحادیه تعاونی صیادی چابهار، رئیس اداره ترویج مدیریت هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان، مسئول اداره ترویج جهاد کشاورزی کنارک، مسئول ترویج مرکز تحقیقات شیلات چابهار، معاون آبزی‌پروری، مدیر آموزش شیلات استان، رئیس انجمن آبزی‌پروری استان و  دبیر انجمن آبزی‌پروری استان انجام شد.

برای دریافت اخبار در کانال ایتای موسسه کلیک نمائید

https://eitaa.com/amuzesh_tarvij

جلسه صید.jpg

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0