شنبه, 6 مرداد 1403
Slogan
  • ساعت : ۰۹:۵۱
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ 
  • تعداد بازدید : 118
  • کد خبر : ۳۱۱۲۱
به میزبانی استان اصفهان:
بازدید از روند اجرای طرح روستای سرآمد - زنان كارآمد
کارشناسان ستادی به همراه مسؤولان استانی از طرح روستای سرآمد -  زنان کار آمد با موضوع تکمیل زنجیره ارزش فرآورده های زنبور عسل در روستای اشن از توابع شهرستان نجف آباد استان اصفهان، بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی؛ در این بازدید ابتدا نشستی با مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی استان اصفهان انجام شد و  زوایای طرح مذکور بررسی شد و درخصوص چگونگی اجرای طرح و مشارکت دیگر دستگاهها و نقاط و قوت و ضعف این طرح توضیحاتی ارائه شد.

در نشستی که با حضور گسترده زنان روستایی انجام شد، مرضیه فتحی ضمن سخنرانی توجیهی با جامعه مخاطب، توضیحاتی درخصوص مقدمات کار در این روستا را ارائه داد و همچنین گروه های کاری شامل تولید کننده ژل رویال، تولید کننده زهر زنبور، گروه بازاریابی و چندین گروه دیگر تشکیل شد و تاکید شد گروه ها آموزش های لازم را بر اساس موضوع بصورت تخصصی دریافت کنند.

در حاشیه این برنامه از مشاغل فعال در روستا درزمینه تولید فرآورده های زنبور عسل و تولید ادوات و تجهیزات زنبورداری با مدیریت بانوان روستا، کارگاه موم آج کنی، کارگاه خیاطی دوخت لباس زنبورداری، کارگاه بسته بندی گیاهان دارویی در روستا و همچنین از نمایشگاه محصولات خانگی روستا که با همکاری زنان فعال در روستا تشکیل شده بود بازدید به عمل آمد.

گفتنی است این بازدید با حضور مرضیه  فتحی مدیر ملی پروژه و مهناز نصرالهی کارشناس مسئول برنامه ریزی کارآفرینی به همراه مسؤولان استانی، کارشناس مسول امور زنان روستایی سازمان جهادکشاورزی استان اصفهان، رئيس اداره ترویج ، کارشناس مدیریت جهاد کشاورزی نجف آباد انجام شد، همچنین تاکید شد 32 روستا در کشور به عنوان روستای سرآمد انتخاب شده که یکی از روستا ها دراستان اصفهان، شهرستان نجف آباد و روستای اشن می باشد.

f2edde23-c593-4ae2-a73d-d42c71713caa.jpg

امتیاز :  ۵/۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0