شنبه, 6 مرداد 1403
Slogan
  • ساعت : ۰۸:۳۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ 
  • تعداد بازدید : 136
  • کد خبر : ۳۱۱۶۲
موسسه آموزش و ترویج کشاورزی:
نشست تخصصی معاون سازمان تات با تهیه‌كننده برنامه رویش
نشست تخصصی محمد مهدی قاسمی معاون سازمان تات با سید علی رضا سپهرین تهیه‌کننده برنامه رویش در ارتباط با بررسی ابعاد تحول در برنامه تلویزیونی رویش باحضورعرفان علی میرزایی سرپرست دفتر شبکه دانش و رسانه‌های ترویجی در موسسه آموزش و ترویج کشاورزی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی؛ در این نشست محمد مهدی قاسمی ضمن تأکید بر اهمیت نقش رسانه‌های جمعی خصوصا تلویزیون در افزایش سطح آگاهی و دانش منابع انسانی بخش، استراتژی کلان مورد نظر و انتظارات اصلی از ساخت و پخش برنامه رویش را تبیین کرد.

قاسمی در ادامه توصیه‌های عملیاتی با تأکید بر قالب‌بندی ساخت برنامه وترکیب میهمانان از جمله نحوه حضور مدیران ارشد اجرایی و کارشناسان تخصصی در برنامه رویش در انطباق با فصل زراعی و نوع فعالیت‌های غالب کشاورزی به منظور ارتقای سطح کیفی و پاسخگویی برنامه را مطرح کرد.

در ادامه علی‌میرزایی به برخی از چالش‌ها ومسائل مرتبط با تولید و پخش برنامه، بویژه در روزهای پخش زنده پرداخت و راهکارهای پیشنهادی برای از پیش‌روبرداشتن آنها، از منظر محتوای آموزشی و ترویجی را ارائه کرد.

سید علی رضا سپهرین تهیه‌کننده برنامه ضمن اعلام آمادگی همه جانبه تیم تولید رویش برای پیشبرد کمّی و کیفی برنامه، توضیحاتی در ارتباط با ابعاد فنی، محتوایی و لجستیکی در راستای عملیاتی‌کردن انتظارات معاون آموزش و ترویج مطرح کرد.

در پایان تاکید شد که انتظارات و اصلاحات درخواستی پس از نقد و بررسی در سطوح کارشناسی، طی روزهای آینده در قالب نسخه متمم به قرارداد برنامه رویش الحاق شود.

گفتنی است؛ برنامه رویش از نیمه نخست سال ۱۳۹۹ آغاز شده و تاکنون بیش از 1000 برنامه تخصصی آموزشی و ترویجی از شبکه ملی آموزش روی آنتن برده است.

امتیاز :  ۵/۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0