به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی؛ در این نشست محمد مهدی قاسمی ضمن تأکید بر اهمیت نقش رسانههای جمعی خصوصا تلویزیون در افزایش سطح آگاهی و دانش منابع انسانی بخش، استراتژی کلان مورد نظر و انتظارات اصلی از ساخت و پخش برنامه رویش را تبیین کرد.
قاسمی در ادامه توصیههای عملیاتی با تأکید بر قالببندی ساخت برنامه وترکیب میهمانان از جمله نحوه حضور مدیران ارشد اجرایی و کارشناسان تخصصی در برنامه رویش در انطباق با فصل زراعی و نوع فعالیتهای غالب کشاورزی به منظور ارتقای سطح کیفی و پاسخگویی برنامه را مطرح کرد.
در ادامه علیمیرزایی به برخی از چالشها ومسائل مرتبط با تولید و پخش برنامه، بویژه در روزهای پخش زنده پرداخت و راهکارهای پیشنهادی برای از پیشروبرداشتن آنها، از منظر محتوای آموزشی و ترویجی را ارائه کرد.
سید علی رضا سپهرین تهیهکننده برنامه ضمن اعلام آمادگی همه جانبه تیم تولید رویش برای پیشبرد کمّی و کیفی برنامه، توضیحاتی در ارتباط با ابعاد فنی، محتوایی و لجستیکی در راستای عملیاتیکردن انتظارات معاون آموزش و ترویج مطرح کرد.
در پایان تاکید شد که انتظارات و اصلاحات درخواستی پس از نقد و بررسی در سطوح کارشناسی، طی روزهای آینده در قالب نسخه متمم به قرارداد برنامه رویش الحاق شود.
گفتنی است؛ برنامه رویش از نیمه نخست سال ۱۳۹۹ آغاز شده و تاکنون بیش از 1000 برنامه تخصصی آموزشی و ترویجی از شبکه ملی آموزش روی آنتن برده است.