چهارشنبه, 19 ارديبهشت 1403
Slogan
  • ساعت : ۱۱:۴۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۳/۱۷ 
  • تعداد بازدید : 166
  • کد خبر : ۲۸۶۱۳
تقویم آموزش كاركنان وزارت جهاد كشاورزی ابلاغ شد

تقویم آموزش کارکنان وزارت جهاد کشاورزی ابلاغ شد

 

img_0920.jpg

 

دکتر ابراهیمی معاون سازمان تات و رییس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی تقویم آموزش کارکنان را پس از تصویب در کمیته سرمایه انسانی وزارت جهاد کشاورزی درسال 1402 برای اجرا به کلیه بخش‌های وزرات متبوع ابلاغ کرد.

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی تهیه این تقویم از بهمن 1401 آغاز شد و تا 17 بهمن با تلاش مسئولین و رابطین آموزش کارکنان در معاونت‌ها، دفاتر مستقل، سازمان‌ها، شرکت‌ها، مؤسسات و مراکز ملی تحقیقاتی، مراکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی سراسر کشور پس از تأیید بالاترین مقام مسئول هر قسمت برای سیر مراحل تصویب به دفتر آموزش کارکنان ارسال شد. پس از انجام بررسی‌های لازم و پالایش دوره‌های پیشنهاد شده، عناوین دوره‌ها برای تصویب در کمیته سرمایه انسانی به معاونت توسعه مدیریت و منابع وزات متبوع ارسال شد. در نهایت پس از تصویب این تقویم در آن کمیته، تقویم آموزش کارکنان وزارت جهاد کشاورزی در سال 1402 ابلاغ گردید و از تاریخ ابلاغ اجرای آن آغاز شد.

لازم به ذکر است تقویم آموزشی سال 1402 شامل سه هزار کلاس است که به صورت حضوری و غیر حضوری برگزار خواهند شد. بدین ترتیب، برای کارکنان وزارت جهاد کشاورزی در مجموع نزدیک به 3 میلیون نفر ساعت آموزش پیش‌بینی شده است. با توجه به تعداد کارکنان وزارت متبوع به‌طور میانگین سرانه آموزش هر نفر معادل حدود 50 ساعت خواهد بود. 6/15 درصد از دوره‌ها به‌صورت آزمون الکترونیک، 7/13 درصد به‌صورت وبینار و ویدئوکنفرانس و7/70 درصد به‌صورت حضوری پیش‌بینی شده است. 66 درصد این دوره‌ها به‌صورت استانی، 27 درصد ملی و 7 درصد به صورت ستادی برگزار خواهد شد.

گفتنی است مرحله نهایی تصویب تقویم آموزشی کارکنان وزارت جهاد کشاورزی در سازمان اداری و استخدامی کشور در حال طی شدن است که پس از تصویب در آن سازمان، صدور گواهینامه های آموزشی صورت خواهد گرفت.

امتیاز :  ۱/۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0